Monicagirl

ska bara skriva några rader om världens underbaraste flicka....
du finns alltid för mig babe...
du får mig att skratta när ja är ledsen å du lyssnar alltid....
ja gör allt för dig min lilla skatt...
de är så lätt att ta sina kompisar för givet men en dag kanske dom inte finns där...
du å ja de är verkligen äkta vänskap...
du är så underbart bra flickan...
kommer aldrig någonsin att lämna dig varken nu eller nån gång....
du är en del av min familj man kan alltid vända sig till dig å få råd
vi träffas inte så ofta men ja vet att du alltid är ett telefon samtal bort...
du gör mig så glad 'lskling...
är så skönt att veta att man har en egen Monica i sitt liv...
bara älskar dig gumman glöm aldrig bort de...
finns för dig å ställer upp precis som du alltid gjort för mig...
har haft så kul på alla MB vi varit på å all tid i lycksele å i vännäs, både på elevhemmet, skolan å när vi va sambos....
du är stark, du är varm å ja vet du är min!!!!


pussipuss på dig å till thomas... mina bästa vänner för livet!

Kommentarer

  1. På den bilden ser man att du och Pelle är syskon :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. jo han är ju min älskade bror så...

    SvaraRadera
  3. Tack älskling! det värmer i hjärtat när man får veta att man betyder så mycket för nån å speciellt då det är du man hör det från :) älskar dig å du är min (förlåt Thomas)

    SvaraRadera
  4. älskar dig med gumman min...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥