yes... så då ska vi se... Lilleman va å tog sprutorna (ja 2 st) å mamma lika nervös (Jag HATAR sprutor) men han va så himla duktig mitt hjärta... han började inte ens grina!!! oj va stolt jag är över han... före vi for till bvc va vi förbi å käkade lunch hos erica... kändes lite konstigt att va i mitt gammla hyreshus... (ja först bodde hon i mitt gammla rum på elevhemmet å nu i samma hyreshus...) med några av mina gamla  grannar :P hehe... hon bjöd på lasagne å ja låste in mig på hennes toa hahahahahaha....

så igår va vi till mamma å tvättade lite... körde 5 maskiner å kom typ halvägs =(... men de va mest bara sängkläder å handukar kvar som mamma lovade att hon skulle tvätta när hon hade tråkigt... hon är världens snällaste! sen va moster å kusinerna där.. hjälpte annica lite med en ny bloggdesign... (ni kan kolla in den här )
snackade lite skit å hon berättade va hon skulle göra med sitt hår =) kommer bli skitasnyggt!!!! ska bli spännande att se sen!


ja å så imorgon då... allt är fixat å bokat så thomas behöver bara följa med!!!
ska bli så mysigt å trevligt!!!
'lsk!!!

så nu kanske ja ska städa lite.... har inte tid med de imorgon!!!
ni får kanske veta på lörda va vi gjorde :P hehe!!!!
så ha en bra dag
puss


Kommentarer