somna till... slumra in.... framför en film?

kväll igen... snart ska ja å Linus fika lite innan vi lägger oss.... funderar på om ja skulle ha kikat på änglagård innan hjärtat kommer hem... hmmm eller han kanske också vill se den????

idag har vi städat lite... kanske fortsätter imorgon...
å på onsdag kommer nog min syster hit å då har hon med sig min mössa =*) like it!!!
så pratade med mamma idag, hon rabblade upp en massa kläder dom köpt till lilleman... TACK snälla ni!!!
har börjat sticka ett par sockar ikväll... får se hur de går, vet att ja inte kan sticka hälen så ja måste frågan någon om hjälp då! hmmm får se vem som hjälper mig med de =*) så de blir ett par rosa/blå å ett par grön/orange hade ja tänkt mig.... som sakt jag älskar tjocksockar =*)


näe nu blir de nog fika känns de som.....
å shit va ja längtar till midsommar ;*)


Kommentarer