innan mörkret faller........

TJING!!!

innan mörkret faller är ja där hos dig- en rad i en låt ja kom å tänka på... å den passar ju in ganska bra om man säger de till gumman =*)... om ungefär 5 timmar åker vi till MONICA!!! hej hej monica... hahahahaha.... längtar som tusan efter henne.... min bästa vän!!! har nu packat lite, konstigt va mycket man ska ha med sig bara för en natt.... men de e mycket till L. Kommer sakna min stora nallebjörn ikväll!!.... ÄLSKAR MITT T så himla mycket!!!! du är BÄSTA!
 <3


sen på fredag ska ja en sväng med syster på stan å sen hjälpa henne med tårtorna inför lördan =*)... tur hon har mig haha!

näe ska kanske fortsätta så ja inte glömmer nått (brukar va typiskt mig=S)....

ha en trevlig dag/ kväll.... de ska VI ha!!!
puss älskade Thomas.
älskar dig!
LOVE <3




Kommentarer