A <3 T

Hejsan hoppsan ;)

Sitter på jobbet å inväntar på att börja.

Va å hämtade ut min nya medicin idag, hoppas den är lika bra som den förra, blir lite irriterade. När man äntligen efter 5 år fått nått som funkar så plockar dom bort den från sortimentet!!! Gaaah puckat!

Igår glömde ja skriva i mitt inlägg ett stort grattis till min underbara svägerska Jenny som fyllde år, hon är äldre än mig men hon fyllde bara 28 såg ja i hennes inlägg på fb :*P.... Haha
Ett stort GRATTIS iallafall.

Ja å hjärtat brukar spela quiskampen på kvällarna å spelar även mot mamma, Annica å svärfar men ja måste säga att jag verkligen suger i de!!! Så ja har bestämt att ja tänker bli sämst i Sverige på de. Men Nu på slutet har de faktiskt gått ganska bra mot T, vi är ganska lik i våran kunskap mot varandra tror ja ;*).

Vill bara säga:
THOMAS!!!
du är mitt allt, är SÅ oändligt glad att jag har dig vid min sida varje dag. Du är den underbaraste människa ja känner!!! Älskar dig så otroligt mycket! Du har gett mig så mycket i mitt liv, utan dig hade ja varken haft Arthur eller Linus.
Du har verkligen gett mig den största skatt å gåva man kan få ÄKTA KÄRLEK!!!
Älskar dig 4-ever.

Ha en bra kväll!!!
Puss.

En bild på hur snygga våra gubbar i quiskampen är:


Kommentarer

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥