Annicas möhippa

Hej.

Tänkte berätta om min helg.
i lördags skulle ja ju till Annica å fixa naglar å håret!! men HAHAHA de va bara på lur, vi i familjen skulle ha möhippa för henne. så ja å L åkte hem till mamma å mamma for och hämtaden Annica :*P... sen åkte vi iväg till bowlinghallen och inväntade Annicas svärmor. Spelade lite bowling å min första boll blev en strike :*P haha ribban va lagd. första rundan vann jag å andra vann Annica men vi han inte spela den klart så ja han aldrig få poäng för min strike då.
sen bar de av för att avnjuta en middag och en massa surr innan de va dax att fara på bio. vi såg : A good day to Die Hard.... de va action kan man lungt säga.... tror inte de va ens 5 minuter på hela filmen där dom inte sprängde nått eller sköt nån... men den va bra.


Så igår blev de jobb, va så grymt trött å hade en axel son kändes :*P.

idag blev de också lite jobb, försov oss som tusan... stressade järnet å klev in på jobbet 5 min innan ja började, men hade inte hunnit kamma mig hahahaha.....
sen åkte familjen in till stan å handlade lite.

Tänkte bara också säga till alla vänner å familj som funderar på nån möhippa till mig: att ja kommer nu börja jobba varje dag... ja kommer nog va där så mycket att de är lika bra ja flyttar in, kommer jobba jämt fram till semestern och på semestern kommer ja å L att åka bort å befinna oss på hemlig ort fram till vårt bröllop---------------- så alla tankar på  nån möhippa till mig kommer inte hinnas med... :*) tänkte bara så ni vet HAHAHAHAHA :*P

näe imorgon e vi lediga å ska njuta av en förhoppningsvis fin ute dag med familjen.


ha en bra kväll
PUSS

Kommentarer

  1. ok dom som hittar på någon svensexa blir automatiskt portad från bröloppet :P

    från Thomas

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥