faller på plats.

Hej.

idag har ja kommit några steg framåt i bröllopstankarna.
Skönt att ha lite kontakter här å var. Så har chattat med Maria om blommor till buketten, å diskuterat frågan med Monica (hon har jobbat med blommor sen vi gick ut, de har inte jag så hon är bättre på blomnamn, färger å sånt =*)) så nu vet ja hur ja ska ha de å när jag ska beställa blommorna. så  frågan är om jag ska göra den själv eller om söta jenny vill hjälpa mig??

sen har ja googlat å känner mig nu ganska säker på hur ja ska göra med tårtan =*), hur den ska se ut och vilka smaker... härligt!!!! om man skulle prov baka en å se om det funkar... men då vet ja inte vem som ska äta upp den hahahahaha!!!!!

den 6 mars är de exakt 4 månader tills de bär av... måste höra med mamma om hon vill sy upp min klänning lite... beroende på vad jag ska ha för skor.... tror ja har bestämt mig..... kanske hehe...

känns ganska skönt att allt nu börjar falla på plats så man kan börja bocka av lite eftersom i alla papper ja har....haha (är beroende av typ 1000 planeringspapper på allt å jämt på va ja än gör!!!)

vet även hur ja ska ha de i håret å hur sminket ska se ut =*)

näe T är å fixar rederiet till oss så vi har nå vettigt att se på om kvällarna =*).... å jag och L har lite mys å ser på Tom och Jerry. L är helt inne i filmen sötungen min.

näe nu ska ja kolla lite saker till innan de är dax att börja tänka på sängen.

ha en skön natt!
PUSS

Kommentarer