Mitt hårs bästa vän.

Hej.

Tänkte ja skulle berätta om en sak ja har provat i ca 2 månader.
Ricinolja (ja jag vet att de igentligen är sånt man tar för att magen ska fungera) ja kom in på de en gång när ja satt å slö googlade,  folk som berättade att dom hade de i håret å att håret blev så fint av det,  fanns även dom som hade skrivit att håret växer fortare av det.  Hmmm för 49 kr tyckte ja de kunde vara värt att prova. Använt 1-2 gånger i veckan och haft de i håret 1timme åt gången sen duschat ur de med schampo och balsam. Passat på när ja lix skulle duscha efter zumban.

Va ja tycker:
Vuxit fortare?  Nja de kan ja väl inte påstå.....
Kvalité på håret: har blivit som en dröm...  ja har så länge ja kan minnas haft ett ruffs baki skallen å mamma brukar säga att jag har bäbis hår haha..har inte spelat nån roll hur mycket jag har klippt mig så har de inte gått att få bort . men sen ja började använda ricinolja så har ja aldrig haft de där ruffset.... håret är helt underbart å vissa dagar har ja inte ens behövt kamma mig ser ändå nykammat ut.

Älskar den här upptäckten!!!!! En flaska räcker typ hela livet haha näe kanske inte riktigt men den är väldigt dryg. Oljan är supertjock å man ska börja kladda in de i hårbotten å sen dra ut de i topparna.

Ja de va de.
Ha en fortsatt bra påsk.
Puss

Kommentarer