£

Hej.

Då har man jobbat 2 dagar och nu ledig 2, linus förskola har stängt på torsdag också.

Idag fixade jag å linus till våra nya fönster lampor i tv-rummet och det blev riktigt snyggt..... känner mig riktigt nöjd över mina ikea köp.... speciellt mina nya kuddar! Älskar dom! Inte vanligt att man går in på en affär å bara kommer ut med de man har planerat och till och med billigare än va som va tänkte ;*P härligt!!!! Kom även ihåg att ta med mig christines lampa till jobbet idag ;*D

Idag efter att vi hade kommit hem å Linus sov och jag kollade på skilda världar och helt plötsligt så hörde jag någon som snarkade och ryckte till å insåg att de va jag.... jag vaknade av att jag själv snarkade Hahahahhahah.

Imorgon är vi lediga och ska ha mys morgon med frukost i tv-rummet, vi brukar äta där när vi är lediga och myser.

Näe nu ska jag kolla lite på skilda världar och sen sova.

Sov gott
Puss ♡

Kommentarer