Hej.
Jaha då va de snart helg då. Har bara 10 timmar kvar innan det blir 3dagars ledigt :*D härligt! Så har ja kort vecka till veckan bara 2 dagars jobb.

Förkylning är ett faktum men ja va på apoteket å köpte coldzyme en spray mot förkylning, ni tänker säkert som jag gjorde innan jag köpte den att de är ju bara bluff men ja måste säga att jag känner mig mycket piggare efter att jag började använda den igår å så har ja inte ont i halsen längre som ja hade igår morse. Så ja tror absolut den funkar,  2 spray i svalget varannan timme :*O

Annars är ganska lugnt, har putsat fönstren klart och satt upp nya gardiner,  fattar inte vart jag har lagt alla gardiner hittade bara några och en massa julgardiner..... hmmmm..... L tyckte då att dom i sovrummet va fina så dom fick sig en godnatt puss av han haha mammas sötunge!!!

Till helgen blir det nog att tillbringa med mor och far i stugan bara vädret blir lite bättre så. Men för mig gör de ingen jobbar gärna helg när de är sånt här väder.

Näe nu ska ja fortsätta se crocodile Dundee å försöka sova så man kanske är lite pigg imorgon ;*)

Sov gott alla ni
Puss T och L älskar er massor

Kommentarer