Helgen går så fort.

Hej.
Jaha då va de en ny vecka igen

Helgen har varit bra.
På fredagen åkte vi till vindeln för att bo på campingen med svärfar. Monica, helena och alina. Va super trevligt och varmt och skönt ute :*D
Sen lördagen spenderade vi mesta tiden hos svärmor. Jag, Thomas och rasmus va till stan en sväng,  länge sedan jag träffade så många ja kände haha å ändå va de bara 2 min kusin Joakim och en gammal kompis som ja å Erik umgicks mycket med förut.

Söndan blev de lite handling och en tårta.

Idag har vi jobbat kort dag å samma imorgon.

Inbjudningarna till festen är nu ute och barnvakten fixad,  kommer bli en bra dag. Har även fått min klänning och Thomas tyckte att det var skit fin precis som jag tycker :*D

Näe ska ta å fika lite med L nu innan sängen.
Sov gott puss

Kommentarer