Rödtorsdag

Hej.
Torsdag idag och röd dag då andra är lediga jobbar jag kväll.
I tisdags var jag å L på stan och shoppade, köpte lite kläder till han å mig, en present till T, handlade och va på expo.
En väldigt trevlig dag och mys med lilleman. Vi va på maxi, coop, hm och expo blev lite svårt för hjärtat att gissa vart hans present är köpt och vad det är haha ;*). Köpte ett nytt våffeljärn så ni kan ju gissa vad vi åt till middag igår.

Igår var vi lediga och jag städade bland allt möjligt små grejer som bara ligger överallt, åsså va vi ute rn stund när solen kom fram. Började även att putsa fönster och ska byta gardiner imorgon.

Idag vet ja inte om jag orkar göra så mycket innan jobbet ligger på soffan, L spelar och T sover, snart dags för lunch innan vila. Har så förbaskat ont i halsen.

Festen börjar nu ta form och har handlat/skaffat/fixat det mesta som hör till lekarna och dukningen.  Kommer bli en skit bra dag och kväll :*D

Neä ska kanske göra nått :*P

Ha en bra dag
Puss

Kommentarer