Helg. Bröllopsdag ♡

Tja.

Igår va familjen ute på lite äventyr, först var vi till olofsfors bruk och tittade,  gick lite skattjakt och kollade på får.
Sedan åkte vi till stugan och bara mös i värmen.  Så grymt skönt de va ute igår.
Sen när vi åkte hem plockade vi upp Johanna å vi drack lite vin och surrade med grannarna en stund. Tack finaste Johanna ♡.

Idag är det 1år sedan jag och Thomas gifte oss. Fick jätte fina örhängen av sötnosen, han fick ett armband. Älskar dig över allt annat i hela världen och L också så klart!

Just nu sitter jag ute och njuter i solen :-D blåser lite kallare idag men de är grymt skönt ändå!

Gjorde bort min sista arbetshelg förra helgen och bara 3 arbetspass kvar innan semestern och de kommer vi att förtjäna flera gånger om, kristin och jag!!!!

Näe ska fortsätta sola en stund till.
Idag är jag glad över ismuggen ja köpte för typ 15år sedan. Mumms med iskall cola i solen :*D.

Puss
Lite bilder:

Kommentarer