Kalas

Hej.

Då va veckans skola gjord. I veckan har vi gått igenom muskler och skelett från höften och ner till tårna.  Benen i foten SKA vi kunna på Svenska och latin. Har liksom typ slagit in dom latinska orden, å insåg igår när ja satt på tåget kl 06.00 att dom faktiskt har fastnat lite :*D. Till veckan ska vi börja med lederband.
Tackar mig själv för att jag gjorde bort nervsystemets läxan förra helgen!!!!

Igår slutade vi 12 å tåget går inte hem förrän 14.15 så ja gick på stan en stund å köpte lite mer presenter till lilleman och en väst och en kjol till mig själv av presentkorten ja fick av fina Johanna och Patrik i present :*D.
Så kom mina älskade pojkar och hämtade mig i stan annars hade jag fått vänta i stan  1 timme innan tåget gick hem.

Så fyllde min fina storebror år igår ♡ Grattis Pierre.

Kommentarer