denna lördag....

hejsan hoppsan, tralla lalla la...

jaha denna lördag va händer då??
hmm svårt att svara på för ja vet inte riktigt.. får återkomma med de :)

såg i morse att Arthur har tappat 2 tänder nu... lill hjärtat våran, vi har legat å myst hela morgonen men nu är klockan ganska mycket så ja orkar inte ligga stilla i sängen längre... fast ja e trött så kan ja ändå inte sova.

vi såg män som hatar kvinnor igår... jätte bra film, har läst boken (tog mig igenom den hehe) å de e lite som man inte får veta i filmen... läser nu andra boken (mer spännande än första) å väntar med spänning på filmen :)... såg en snabb trailer om den igår å den kommer nog va bra den med.

pratade med danne igår så kanske imorgon ska ja få tillbaka mina elvis skivor som ja har glömt i hans bil, saknar en massa låtar därifrån men ja e så himla dålig på namn så ja minns inte va låtarna heter men de ska bli bra att lyssna på dom igen.

funderar på att färga om mitt hår igen, får se hur de blir med de... mycket man funderar på... kanse ångrar mig efteråt som sist hehe.... men de går alltid att göra om... vill ha de som Annica gjorde första gången men men... man e ju klantig att man förstör allt när de blivit bra...
<---- då


<---- nu









är ändå nöjd, har velat ha håret så i flera år men aldrig lyckats få en bra blond färg... men e man tjurig så är man :P....

*den sanna kärleken i mitt liv, du betyder allt* pussipuss sötnöt :]

Kommentarer

  1. är (tyvärr) kvar i tråk träsket, åker hem till veckan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥