sköööönt!!!!!!!!!!

hejsan.

jaha då har man jobbat klart för den här veckan börjar igen på tisda kväll... så skönt de känns...

sitter just nu med färg i håret hehe.. igen!! ska göra om de lite tänkte ja, kommer säkert göra tillbaka de sen men man måste ju prova för att veta.. har fått insperation från gubben min... hmmm undrar hur länge de ska va i... står 30 min men ja vill inte ha de så mörkt tror ja inte just nu iallafall ska ju bli annat sen hehe... kommer säkert tappa allt snart hahahaha... tur de finns peruker... ;P

sen väntar ja på att pelleplutt ska kolla å hälsa på så han får se Arthur... har kokat kaffe nu han ska få.. har inte så mycket att bju på men de går nog bra iallafall... sen på fredag fyller han ju 30... han börjar bli gammal hehe...

igår köpte ja min första julklapp iallafall... den är till min syster, vet att hon bara vill ha en sak men den va så fin så ja tänkte på hon då... fin sak till fin flicka som man brukar säga!!...
så den 28 hade ja tänkt ta mig en vända nere i city å kolla in några fler... men va ska man själv önska sig??? har önskat mig nå skålar av annica så får ja se om ja kommer på nå mer...

näe har kan man inte sitta hela dagen... måste nog plocka ihop lite på bordet innan han kommer...
så måste ja kolla in Arthurs hål han håller på att bygga på hehe...

puss thomas, ja älskar dig... tack för den mysiga kvällen å alla fina ord igår... du är verkligen mitt allt gubben!!!!

Kommentarer

  1. Här kommer en hälsning från oss i Småland.
    Vilken fin pojke ni har,så söt. Jag förstår att
    du är en stolt mamma.Jag har en blogg på blogger
    heter vanadis-elisabeth i fall du vill skriva
    några rader till mej,känner inte en kotte där
    jag vet inte hur man hittar andra svenska bloggar
    där,är ganska kass på datorer. Hälsa Tomas
    Kram från Elisabeth.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥