tiden bara går...

HELLO!!!

de här inlägget vill ja skriva till min vackra sambo...

de har nu gått mer än 5år sen vi träffades hjärtat... tiden går å de är underbart att den får gå med dig... du är min sanna kärlek här i livet... älskar dig över allt annat. du är de bästa som finns....
vet inte va ja skulle göra utan dig, kommer alltid älskar dig.
kan aldrig visa hur mycket du betyder för mig gubben... men du är mitt allt å de bästa man kan få!
kommer fortfarande ihåg kvällen vi möttes... å all tid vi hade med varandra där i början, telefonsamtalet när du sov, barnens dag, när erik å emma fick sova på soffan, alla partyn tillsammans allt finns hos mig. alla kort vi har... allt... du är underbar gubben min.... kommer aldrig släppa dig igen bara så du vet. du är min nu å för alltid. du är min bästa vän... tack för att du alltid funnits för mig å finns fortfarande... älskar dig gubbelubben min...





MIN PLUTT ÄLSKAR DIG HONEY!

Kommentarer