kul...

hejsan...

har suttit å kollat på lite kort på mig å monica de kom upp väldigt mycket minnen... har så sjukt roliga minnen med dig... vet inte om ja nånsin kan förklara hur mycket du betyder för mig gumman... är så stolt över att vara din kompis... du är den som alltid lyssnar å förstår... älskar dig min skatt.

Thomas.... du är verkligen den bästa man kan tänka sig... du är mitt allt min lilla plutt... leva med dig är underbart. älskar dig så otroligt mycket... kommer aldrig kunna förklara för dig vad du betyder.. men ja hoppas att du förstår att allt ja gör gör ja för dig... vet inte hur mitt liv skulle sett ut om ja inte hade dig. har känt varandra i mer än 5 år nu å tiden bara rusar iväg för oss... du är mitt allt gubben.... kommer aldrig lämna dig, för varför ska man lämna bort de bästa man har i sitt liv? du å jag å våran lilla familj :)... i love you honey...

till dig!!! :]



den är bara så bra att ja va ba tungen att lägga upp den :D

Kommentarer

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥