hmmm kort!!!!

hejsan igen....

kom på igår när ja va med Ingela hos frissan att ja måste nog klippa mig... ser ut som helvete i håret... kommer att behöva göra de kort... inte så sugen men kan inte ha de så här längre... ser ut som en sop kvast haha... har blekt sönder det totalt, men ändå så vill ja ha de blont konstigt att man aldrig är nöjd... sen ångrar man sig efteråt... jaja...  hade ju kort förut... man mins inte hur man såg ut fören man kollar på gamla kort eller vidiofilmer... hehe men de va ju så jag såg ut när du blev kär i mig hjärtat... ska se om ja har nån bild.

hade kortare än så men den bästa  bilden ja kunde hitta.
suttit å kollat på lite frisyrer...



ganska läcker men lite kort..

hårtips 1.








just de uppe på huvet va snyggt men ja kommer ha kort runt hela...

har tips 2.









den gilla ja.

hår tips 3









också snyggt

hår tips 4






lite väl kort kanske....

hår tips 5



någon som har nå tips på en snygg kort frisyr...???

puss thomas

Kommentarer

  1. Känner igen det där med att ångra sig. Jag sparar ut det för att sen klippa av det och ångra mig och så håller jag på mest hela tiden:-)
    Hoppas du mår bra!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥