söndag

hejsan hoppsan...


jaha har nu jobbat på min gamla grupp... kände mig lite borta i morse men de gick bara fint... har bytts ut lite folk sen ja va där sist... men Lisett jobbade ju så de gick ba fint!!!!

sen har ja städat lite hemma... å sett lite på tv har så mycket inspelat från veckan ja inte hunnit se än så de blir nägon dag att sätta sig å kolla igenom innan nya program kommer.

vet inte va ja ska skriva idag... så ja ger upp hehe...

Bara han älskar mig
Får jag den ängel hela himlen saknar
Och den enda mannen jag vill ha igen
Bara han älskar mig
Blir jag den kvinna han ser i sina drömmar
Alla andra har förlorat
Ler så alla hjärtan stannar
Fast jag har vandrat genom eld och vatten
Rör han mig som ingen annan
Jag har inget kvar att leva för
Ingenting är värt nåt om inte vi har varandra
Vi blir ett

puss thomas



sjöng den på en skolavslutning när vi gick i kasamar (4-6:an).... hörde den här om dagen :D

Kommentarer