vännäsby....

igår va första dagen i vännäsby.... nu är de bara resten av mina 39år kvar hehe... men oj va tiden går fort där... sen fick ja träffa lisette lite å prata me hon.... kommer kännas konstigt nu när ja inte har L och J runt mig å kan snacka med dom... har ganska mycket att prata om vi.... hehe :P

som vanligt snöar de en massa... less på de här nu... vill ha sommar å sol och klänning... :P lite kallt att ha de nu!!! ska bli kul till sommare å se erica gå runt i klänningen hon fick av mig... hon blev så himla fin  i den...!!! :*

Thomas va till stan igår å köpte lite saker till Arthur oj va han leker med sin nya hund... han har redan tömt han på innehåll hahahaha.... söthjärtat mitt....

näe nu ska ja hoppa in i duschen å sen göra mig klar så ja får nogot gjot innan ja ska jobba....

Puss Thoomas älskar dig..

Kommentarer