kvällen....

så¨åååå sjukt skönt de är idag... har varit ute typ hela dagen å arthur vet inte hur han ska kunna hålla ögonen öppna... slocknar hela tiden :D.... har blivit lite röd också haha.... :D


just nu väntar ja på T & E...
ska få va med alla mina underbarisar ikväll :D......

Thomas "hjärtat" Sjögren....
finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar dig... du är mitt allt... min stora kärlek här i livet, min bästa vän, mitt allt!!!! du är så underbar gubben!!!! älskar dig mer än ord kan beskriva!!!!
Erica "Erra" Edlund..... du betyder så mycket för mig gumman.... vet inte va ja skulle göra utan dig???... känns så tomt när du inte är här.... älskar dig gumman...









Arthur "Artiparti""Tjorvas" Walthersson / Sjögren...

min lilla bäbis... du förgyller mammas dagar :D.... så sjukt söt lill ä'lsk


Kommentarer