tänkte ja skulle berätta lite om min underbara midsommar :D....

i fredas va älsk å körde E till jobbet så ja skulle få sova... han e SÅ snäll mitt hjärta!! gjorde i ordning efterätten å duschade och på med min nya klänning :D alla tycket den va jätte fin... :] thiiii :D.. sen for vi till Patte å Johanna å likte lite lekar å sköt med kålsyrepistol... gick skit bra för mig å thomas :D vi skulle blunda å så skulle den andra berätta hur vi skulle skjuta å thomas sköt sönder ballongen på 3 skott... kanske för att ja eså bra på att förklara haha... :*... sen käkade vi grillat både kött å känguru.. gott kött men kan inte säga att ja tycker de smaka nå specielt. lite senare på kvällen åkte vi hem till oss å lekte lite till :P.... haha ja de va skit trevligt...
Erica och Philip
Vackraste :*
   Erica skjuter :D
jag, i min nya klänning :D
ja å gumman :*
Love 
sötast.se
 Älskar dig sötast!!!


Lördan: for vi ganska tidigt till stugan å  va ute å fiskade med Ronny men de började blåsa så mycket å kallt så vi fick åka hem igen... himlar va Arthur älskar att va i stugan oj va han springer... 110 hela tiden :D lill klumpen... efter de for vi till Angsjön å käkade midda med svärmor blev grillad fisk...  ojojoj så gott de va.... mumms!!! sen bar de av hemmåt... förbi patte typ en halvtimma sen hem å sova.... va helt död!!

söndan: mamma, pappa å go ungen skulle komma å fika... så ja å hjärtat bakade lite tårta :D... haha... sen va vi till stan å köpte en cykel å så va danne förbi en sväng....
 haha du e ju sötligast!!!


de är va som hänt under min helg :D...
'Arthur sover fortfarande... han är helt slut efter helgen haha.....


lyssnade på en låt igår.... fick sån nostalgi...



du å ja syster ;*


näe nu ska ja hänga tvätt sen prova dom nya solstolarna :D....


Puss thomas

Kommentarer