ahhhhhh trött som tusan fast ja bara har varit vaken i 3 timmar... men de går ju fan inte att sova på natten... mygg å varmt!!! vill ba lägga mig i källaren... kanske ska bädda där å ha mys med gubben lite "källarmys" hehe :P... näe har en plan tills ikväll så får vi se :D...

känner mig lite halv uttråkad idag... skulle hänga ut tvätten å sätta mig å ha de skönt men då kom regn... så de va int så skoj...
känner för att göra nå med håret men ja vet inte va... skulle ba vilja göra nå galet... typ färga skiten svart eller nått men ja vet ju att ja kommer att ångra mig sen som vanligt med ja :P.... *SUCK*... ja va ska man göra!!! nån som har ett bra förslag?? raka bort skiten hehe :P eller näe!!! haha.... tycker inte om de skulle vilja ha tillbaka mitt fina långa hår :( suttit å kollat på gammla kort... varför tog ja bort piercingen??? skulle vilja ha tillbaka den ibland... men nu ha de vuxit igen :(....




Puss T

Kommentarer