♥♥ mitt live är underbart!!!!!

har precis vaknat... hur skönt som helst.
hade en sån fruktansvärd huvudvärk i morse, men lite alvedon å sömn så släppte den lite =) känner mig mer trött =P

hmmm är så himla sugen på mått... kanske skulle ha bakat nå gott ?=) men vad!!! hmmm får nog tänka ut nå.
skulle vilja ha nå riktiga smarrismarr kakor å kanske blåbärs paj =) mummsilimums... hehe


så va ska man hitta på idag då??? kanske inte så mycket.
har suttit å kollat lite på filmkamera filmerna... hehe... hittade nå som ja hade spelat in till T sen mars 05 =) länge sen!!!! saknar mitt hår från då... va så himla fint!!!....
ångrar att ja inte har pelat in L sen han va liten... han kommer ju aldrig bli så igen!!! missat 6 månader.... klantigt av mig!!!!!!


ibland kommer man på lite gamla låtar som man måste söka upp... 
sitter å lyssnar på dom lite =)

lallalalalala.....
vi är inte såna som i slutet får varan
lalala..... hoppats på något....
om du vill ha mig!!!


snart påsk.... hoppas ja får de super stora påskägget ja visade thomas på Willys... HAHAHA!!! fullt med godis =)
sen är de kalas hos kusin Ronny..
å valborg...
=*) 
lovly!!!


ha en bra dag =)  
 you make me feel like I'm the only girl in the worl
the only thing that you ever loved
the only thing you find in your heart
 




Kommentarer