soligt**

hmmm sitter å funderar på va man ska hitta på :S.... kan inte komma på så himla mycket just nu... min super vackra lilla son sover å min vackra sambo jobbar.... ska nog sätta mig på bron i solen en stund kanske... känns inte så bra att gå ut när L är så snuvig! men har ju fått låna en babyvakt av snälla johanna så då kan ja ju va ute å han sova =*)....

trevligt med sällskap till lunchen idag.. men middan verkar ja få äta själv =( ja som ska göra tackogratäng å allt!!! tur ja somnade innan bb igår så ja har nå att göra ikväll =*)

näe kanske skulle sätta sig ute en stund... hinner nog inte mer än ut så vaknar lilleman.. brukar va så.

hmmmm.... ibland ångrar ja att ja tog ut min piercing å ibland är de skönt att inte ha de.... hmmmmm!!!! undrar om den går in?? ska prova sen hehe =P....

näe ha en skön dag mina vänner =*)




Kommentarer