mummsigt med glass!!!

igår va vi å en snabbis på affären å sen när vi kom hem kom grannens barn över:
Du Anneli
Jag: ja
Hon: de är en gubbe här som ska filma, å han vill ha lite folk. Vill du och bäbisen komma över?
Jag: ja de kan vi göra...
å så in å byta kläder och över på glassprovning!!!
deras VIOL och den med HASSELNÖT va inte att leka med!!!!! absolut dom godaste glassmakerna ja någon sin ätit!!

sen när T kom hem så va vi över igen å pratade lite med  dom å då fick vi smaka mera =*) Vi har verkligen fina grannar!!! så köpte vi med oss 2 burkar hem!

sen vart de grillning med Patrik´s å en massa surr.... så lite gammal film han hade på sin film kamera... blev så chockad att tillockmed jag va med på filmen!!! haha!.... å Rasmus han va så lite... =*)



så idag ska de ju regna!!!!!! blä ja som ville göra nå roligt!!! bajs väder!
men alla som klagade på värmen måste ju va nöjda nu!!!


näe PUSS PUSS!!!
jag är din 
plockepinn
Då kryper jag intill dig
som så många gånger förr
Jag har en vän att älska
å att dela livet med
mitt älskade T



Kommentarer