1 år sedan!!

Måndag igen.... himlar va veckorna bara springer iväg!


den här dagen för 1 år sedan:

söndagen den 17:e oktober 2010

 Linus ligger hos pappsen å sover... dom e så himla fina mina hjärtan.
just nu väntar vi på mormor å morfar ska komma så vi kan fika lite... känner mig lite halv sugen ;P...

igår va 'Patrik å Johanna här å hälsade på... å så kom daniel också så Linus fick en egen mjukis arthur å vi fick nå bra att veta saker hur man ska göra å inte... haha riktigt roliga papper.
så de blev lite prat å tv tittning... men de är alltid trevligt i bra sällskap :D....


näe kanske ska göra i ordning lite fika nu innan dom kommer....


Puss T & L mina hjärtan!


de känns som om de va idag.... kan inte fatta att våran älskling är över 1 år nu!


så idag blir de nog inte så mycket ska tvätta lite å kanske städa undan lite, handling på torsdag är de ända som är planerat... va ja vet just nu!


Dagens mening:
Du tar emot livet som det är


ÄLSKAR MINA UNDERBARA VÄNNER:

Thomas: du är mitt allt, min bästa vän min stora kärlek å mitt barns pappa... skulle inte klara mig en dag utan dig =*) ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!!!!

Monica: du har funntis i mitt liv länge.... du är en RIKTIG vän som man alltid kan prata med OM ALLT!!! man kan prata med dig 1 gång per år å ända känns de som de va igår vi pratade!! Älskar dig min underbara vän!!!

Patrik och Johanna: Våra underbara vänner å nästan grannar!! behöver igentligen inte skriva så mycket för tror ni redan vet hur mycket ni betyder för oss!!!

Sandra: min underbara barndoms vän!!! underbart roligt att fortfarande ha kontakt med dig å alltid lite roligt att träffas =*) Fina du!!!

Erica: du vet redan hur ja känner för dig! Du är en av mina få underbara vänner... alltid roligt att prata med dig.. du förstår min humor HAHA!!!! <3 har iallafall aldrig haft en enda tråkig sekund med dig!!! Min egna lilla oxsångare =*) 

Min ALLRA KÄRASTE SYSTER!!! du är ju min andra hälft!! skulle verkligen inte klara en enda dag utan att du fanns!!! min underbara tvilling... ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!

Puss


Kommentarer

  1. åh, va rörd jag blev, jag älskar dig till tusen hjärtat !!! <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥