viste de!!!!!!!!!!

ja de va ju de ja viste att de skulle komma nå jävla regn!!!! fy fanken för den här årstiden, å inte blir de bättre heller när skit snön kommer!!!!

har sett på alla vi barn i bullerbyn en stund medans Lilleman sover.... man får som glada minnen när dom får sommar lov å sjunger, känns som man e liten själv! minns fortfarande låten vi sjöng när vi gick in i kyrkan i 1-3
Framtiden till hör oss
du å jag ska forma den
inga andra kan göra de
framtiden de är vi!

om typ 1 timme ska ja å L vräka i oss världens godaste soppa... en morotssoppa med räkor!! mumms!!!!!!!!

till dom finaste pojkarna i världen <3

Ibland när jag ska sova så tänker jag på er.

Det är nåt speciellt som finns där inom mig. 
Det är en känsla varken liten eller stor, 
men det är i mitt hjärta den känslan bor. 
Ofta när jag tänker, tänker jag på er.
Ni är så speciell för mej!
 Älskar er!!
 

Kommentarer