bra film!!!!!!!!!!!

Hej.

Jobbar i helgen å Linus har sovit hos farmor för att T va tvungen att ta entidigare jour veckan än planerat... saknar min skrutt så de gör ont!!!!!!!!!! men ikväll ska vi tok mysa.


va hos E igår på mina lediga timmar å kollade på en film : jag saknar dig. Hette filmen.
den handlar om Tina och Cilla som är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv. De är så olika man kan bli; Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet. På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt... Tina förlorar sin tvilling.



SÅ SJUKT BRA FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!tårarna rann hela tiden. Vet inte om man tycker den är bättre å förstår bättre när man själv är tvilling å har en annan människa så nära inpå livet hela tiden.
Jag skulle inte klara 1 enda dag utan min Annica.... hon är min tvilling, min lillasyster å min absolut BÄSTA vän!!! även om ja ibland tycker att hon är helt korkad å de tycker hon nog garanterat om mig men så finns hon alltid där.... även om vi bråkar så tvivlar ja inte en sekund på att ringa hon om de är nått! Finns nog inget i mitt liv hon inte vet=*) Utan henne vore jag halv!!!

JAG ÄLSKAR DIG - MIN ALLRA KÄRASTE SYSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer