Svar på frågorna.

Hej.
 Tänkte ja skulle svara på frågorna ja fått:
  • vad saknar du som icke mamma? Ingenting, känner att ja han göra mycket innan ja fick barn. Finns inget ja skulle byta ut å göra mot en stund med Linus.

  •  Vad är de bästa medatt ha barn? Allt är helt underbart. Att få se hur han växer å lär sig nya saker varje dag. 

  • Blev förhållandet skakigt under graviditeten? Näe de tycker ja inte. Som mamma får man räkna med att vissa saker inte går att göra å vara med på är ett beslut man tar när man väljer att bli gravid. Man kan inte heller neka pappan att göra saker för då fungerar inte förhållandet.

  • Vad är de värsta du vet? Folk som snackar massa skit!!!! ska man snacka kan man ju i alla fall säga de som är sant då!!! Dom som ljuger å säger saker som inte är sanna har ingen plats i mitt liv.

  • Hur set ditt drömhus ut? Vill ha ett hus på landet, med stor gräsmatta där L kan leka å A springa löst. En stor altan som man kan sitta å njuta av sommaren på. Spelar inte så stor roll vars huset finns bara ja får bo där med mina pojkar!

  • Vilken hårfärg trivs du bäst i? Trivs faktiskt bra i de mörkröda ja har nu, speciellt när ja satte in löshåret igen. Annars är blont hår en favorit.

  • vilka är dina bästa vänner? Har 3 underbara tjej kompisar : Monica, Johanna å Erica... underbara människor som gör mitt liv toppen!! 3 killkompisar: Thomas, Erik och Patte som liksom mina tjejvänner gör livet värt att leva. Sen är min mamma, pappa, bror(Jenny, Ester & Oskar), syster (Ronny & Ymer) Thomas & Linus dom personerna som betyder allra mest för mig!

Kommentarer