SPÖRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej.

jaha då va de ett litet påsklov för oss.... för mig i 2dagar å för thomas å linus tills på tisdag =*) men ja tjänar storkovan i helgen hehe.

igår vare inte min dag.....bara jävlades innan vi äntligen kom iväg till dagis. ja for till E medans ja väntade på att börja jobba. vi såg I spit on your grave, ganska bra film, handlade om en tjej som blir våldtagen å kommer tillbaka å hämnas på dom som gjorde det... på ett ganska rått sätt. Erica tyckte den va äcklig men ja tyckte de inte va så farligt hehe.... sen kollade E ut genom fönstret å säger
- men kolla de spörtsnöar!!!!!
Jag: VA???
E: Ja de spörtsnöar ute, ibland brukar de ju spörtregna.
Jag: De heter väl spöregna???
E: näe vist  heter de spört??
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!
E: idag ska ja ut i spörtregnet med min nya spörtBH....
oj ja skrattade så tårarna rann hahahhahahahahhahahahhaha....

Idag va ja där medans ja väntade på att mötet skulle börja då började vi igen.... hahahahha de va spörtsoligt idag. sen såg vi en isbjörn på tv:n å Erica skriker kolla en spörtbjörn... HAHAHAHAHHAA ja trodde ja skulle dö!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen hade ja berättat en sak för hon å sagt i meningen - helt jävla otroligt. så stod E i köket å mummlade - helt jävla otroligt för sig själv, å så kommer ja ut från toan å skriker -helt jävla otroligt...... ja tror E lättade från golvet hahhahahahahhaa...... DE GÅR BARA INTE ATT HA TRÅKIGT MED HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



näe nu har ja bakat mina bullar klart å ska lägga mig med gubben 
PUSS

Kommentarer

  1. AHHAHAHAHHAHAHHA SÅ JÄVLA SPÖRTKUL!!!!!!!
    jag döööör ;D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Skriv en söt lite kommentar ♥