måndag

Hejsan.

idag har vi varit lediga. har jobbat helgen å de gick fint =*)... va ledig tis-fre förra veckan, men mina 2 älsklingar va sjuka så ja fick ta hand om dom... men de gör ja så gärna! är ju mitt liv min familj.

i lördags va T, L å pappa och kollade på traktorer =*)... skönt man jobbade hahahhahaha!!!!
å igår va ja förbi E på rasten å hälsade på =*) ALLTID lika trevligt. ska nog gå dit på rasten imorgon med. sen på onsdag ska ja nog ta å pallra mig iväg på gymmet en sväng, härligt!!!

så idag har vi varit en sväng till stan, handlade lite å va på apoteket när man inte kan lita på att dom har de man ska ha i vännäs!!!!!! sen när vi hade kommit fram gick mina älskligsskor sönder!!!!!!! GAHHHHHHHHHH fick köpa mig ett par nya, men då blev de gympadojjor istället!!! får fundera på om ja ska slänga skorna eller sätta mig å sy dom IGEN!!!!!

när vi kom hem blev de lunch sen gick vi ut en stund men de blåste ju så jävla mycket, va ju inge kul att va ute. han då plantera våra solrosor, bara 2 bekymmer kvar 1: hur ja ska få L att låta bli dom
                                                                                        2: hur ja ska komma ihåg att vattna dom
hahahhahaha.

maten står i ugnen, får  se vad de blir ikväll, gör 2 olika så de är lätt imorgon när vi slutar så sent.


näe nu måste ja fortsätta

PUSS

Kommentarer