hej.

jaha då har midsommar gått i år med =*)

i fredags fyllde mitt allt år =*) han å daniel va till arvidsjur å köpte en bil, när dom kom hem åkte vi över till racklund på lite midsommar firande, sen bar de av till tvärålund för att köra hem daniel å sen vidare för lite firande i angsjön med svärmor, L-G, rasmus å thomas tremennings familj =*) trevligt!!!

sen igår åkte vi till stugan å hälsade på, va ute en sväng å fiskade med bästa syster fick hyffsat många fiskar men mest bara en massa mört =P... gillades inte, sen va den en gädda som va som tusan på att hugga efter annicas flöte, så vi satt där å surrade en massa å helt plötsligt flög han på mitt flöte, blev skit rädd trodde nästan ja skulle skita på mig hahahahahaha :P.... sen blev de grillning å en trevlig kväll. va hemma vid typ halv 11.

så idag tror ja inte de händer sy mycket har en MASSA tvätt som ja ska ta hand om.
å imorgon checkar vi in för en sista vecka på jobbet/förskolan. sen äre bara 1 vecka kvar innan min älskling kommer. längtar SÅ sjukt MYCKET efter henne!!!!!

tänkte bjuda på lite bilder som vi tagit i helgen på linus å hans kusiner =*) underbara ungar!!!!

 hjärtar
 Våran underbaris

 Linus å Ymer
 Ronny

 Syster =)
 mitt hjärta <3
 <3




mammas prins!!

näe kanska man ska ha fortsatt med tvätten


ha en bra dag 
PUSS

Kommentarer