80 år

 Hej.
igår åkte ja å L iväg till nordmaling för 80-års kalas, träffade farmors syskon å pappas kusin som ja inte sett på ja vet inte hur många år. de va roligt. Vi passade på att ta 4 generationskort med farmor också, ska ta med mormor den 21.
 Lill prinsen.
 Ester
 Mamma å annica
 Annica å Ymer
 min brors 4 generationer
Min systers 4 generationer.

fick inga kort på min kamera med mig å L så bror skulle skicka dom från hans kamera så ja får väll lägga upp de sen =*)

idag ska vi städa å tvätta. blir bara en ledig dag hemma. vädert gör ju så man inte vill gå ut heller!
kanske blir bättre senare idag.

satte föresten in mina lila slingor igår, tycker de e snyggt med lila i svart. men ja funderar på att ta ut dom så dom e snygga tills vi ska på mormors 80års kalas.




ha en bra dag 
puss

Kommentarer