Resan

Hej.

hemma igen.

i måndags började våran resa ner till ullared. Jag, Thomas, annica å christian. tog exakt på minuten 12 timmar ner. vi checkade in å letade oss till stugan. minsta lilla stuga som fanns hehe... men perfekt för att bara sova i. vi packade in å gjorde oss lite "hemma" där, sen gick vi den lilla biten de tog att gå till själva affären å åt middag på harrys (som låg nästan mittemot)... super god mat!!! sen gick vi en sväng inne i varuhuset å köpte nå filmer å plast grejer (så vi inte skulle behöva diska) å begas oss tillbaka till stugan igen. Den kvällen somnade killarna fort å ja å syster kollade på en film. Kände mig inte alls trött å ändå hade ja bara sovit max en halvtimma på vägen ner. På tisdagen gick vi å shoppade lite till oss själva, ja handlade mest kläder till mig å Thomas hittade lite smått å gott, sen vid lunch tid gick vi tillbaka till stugan å åt å sen gick vi till badstranden (har haft 25-30 grader å inte ett moln på himlen hela veckan)... gick att gå en skogs väg dit å den skulle även vara en "genväg" till varuhuset!!! men den mördar backen som fanns där i skogen så tror ja nog snarare de va en omväg att gå. Låg på stranden å hade de skönt på stranden typ 1 timme innan vi gick tillbaka till stugan å bytte om för att sedan ta en sväng till varuhuset igen, shoppade lite små saker innan vi gick på en restaurang för att äta deras grillbuffé. De va nog bland de dåligaste ja någonsin har ätit!!! fy fanken å va köttbullar gjorde på en grillbuffé vet ja inte! På kvällen åkte vi en sväng till falkenberg å kollade å körde även förbi Morgan och Ola-Connys hus, passerade även comikclub men de såg ut som fan på gården så vi vågade inte gå in! hehe... sedan när vi kom tillbaka blev de en film men den kvällen somnade ja nog först tror ja.
onsdan blev den en shopping tur för å spana in barnkläderna, shoppade lite till linus å Philip å Thomas köpte lite grejer. sen begav vi oss till stugan igen för att städa ihop å checka ut. ( vi j´kunde inte komma på va vi skulle göra där en kväll till) För att sedan dra oss till Linköping för flygplans museumet, va som halvroligt att gå där nog för att ja å syster gick igenom de ganska fort hehe... men va gör man inte för sin älskade karl, han hade ju stått ut med att gå på gekås så då kunde ja ställa upp för han å gå där! sen for vi upp till Gävle å tog in på hotell. sedan på torsdan bar de av den sista biten hem. hämtade igen Linus å Arthur å bara hade en härlig familje kväll.
 Våran stuga

Ola-Connys hus

Morgans hus

Stugan

Så vi kom hem på torsda kväll å på fredag efter lunch åkte vi till fjällen för att tillbringa några dagar där i svärfars stuga med han å monica
 Arthur tog sig ett dopp
 Tittar ut över fjällen
 Svärfar å monica
 lillgubben

fint vare där

näe om man ska ta tag i tvättningen nu :P
Lite om va som händer framöver.
14/6 Farfar fyller år
17/6 Pappa (Linus morfar) fyller år
22/6 T fyller år
22/6 midsommar - i angsjön å stugan =*)
2/7 Föräldraledigt 2 veckor
3/7 Rasmus
4/7 Sandra
8/7 Älsklingen kommer (längtar sjukt mycket)
6-8/7 Vännäsdagarna
4/8 Rasmus komfermation
9/8 Svärmor fyller år
10/8 mamma (Linus mormor) fyller år
12/8 h*n kommer =*) (Inte våran)
13/8 börja jobba igen
när de går kommer vi va i stugan

ja typ de som händer i sommar kommer de upp mer så skriver ja dit de =*)