Tur

Hej.

Igår va vi på släcktträff/80års kalas. Mycket trevligt å roligt. Vi satt i små lag å skulle lista ut olika namn av meningar. Ja å min moster va på samma lag å Thomas å min Mosters man va på ett lag, vi satt mitt emot varandra å gissade å skrattade. Så lurade ja min mostersman att ett av namnen var klump haha å han gick på de hahahahahaha!!! Ja å moster höll på skratta ihjäl oss HAHAHA! Så skulle vi gå en tipsrunda å gissa på en massa frågor som man inte har en susnigt om va svaren va, å så krossade ja på barnfrågorna till L. På mina egna frågor gissade ja vara orkade knappt läsa frågorna utan bara kryssade nått. Sen när mamma skulle läsa upp läpparna började hon med dom som hade flest rätta svar å mitt namn va de första hon sa haha. 6 rätt på bara gissningar haha ja ibland har man tur, en av mina kusiner hade också 6 rätt så ja va inte den enda men ändå :P

Smart ska vi fara å lämna Linus, kommer bli tomt å saknaden efter han kommer va enorm i veckan!!!! Våran älskling.

Ha en bra dag
Puss

Kommentarer