Ledigt

Hej.
Fredag kväll, veckan har varit lite konstig för mig. Hade som måndag i tisdags så alla dagar har blivit fel, har ju torsdag idag fast de är fredag!!! Haha.
Dagen har varit bra, gjorde lite ärenden på rasten så fick allt ja tänkt gjort idag. Har köpt för första gången i mitt liv en Harry boy, haha fattar inget av den haha... Jaja får se hur de går för mina hästar :P på tal om hästar så finna de inget som retar mig så mycket när ja kör bil som när man möter en häst å så har dom inge reflex... Så ska man panikbomsa när man e 2 meter ifrån, öööö hur svårt kan de va!!!!
Gick på lite jul ledigt idag, ledig 3 jobbar 1 ledig 3 jobbar 3 ledig 2 känns ju helt ok... Va så trevligt att gå på ledigt idag å dela ut lite julkramar till underbara kollegor ;)
Köpte idag axe for women, luktade SÅ sjukt gott.
Sitter med mitt <3 galan.="galan." hj="hj" ltar="ltar" p="p" ser="ser" svenska="svenska">Imorgon får vi besök å så klä granen, hann inte idag innan L skulle sova.
Näe nu ska ja fortsätta att mysa, jorden ska ju gå under idag så bäst att passa på :P
Ha en bra kväll
Puss

Kommentarer