sista dagen för i år.

Hej.

Igår jobbade ja sista passet på de här året.
när ja skulle hem tvärstannade ja på konsum å när ja skulle därifrån så ville inte bilen *suck*.
ja gick fram till 2 killar å frågade om dom hade nå startkablar men icke.... så gick ja in på konsum å frågade men ingen hade där heller. Då va de en kille som sa- ja lovar du kör en Ford.
Jag- näe har en Volvo
Han- en Volvo? dom är ju odödliga! är du säker på att du har en Volvo?
Jag- öö ja.
sen hör ja hur han står å diskuterar med dom 2 andra killarna hör ja han säga- ja jävlar de är en Volvo, hon hade rätt.... HAHAHAHA kunde inte annat än att små skratta lite för mig själv!
Tur att ja har VÄRLDENS BÄSTA MAN i mitt liv som kom å hjälpte mig <3>

så idag ska de städas lite, dukas fint till ikväll, sova lunch å invänta underbara P & J =*)


så de här va årets sista inlägg.
Återkommer nästa år.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!
PUSS

Kommentarer