TRÅK.

Hellosi...

Jaha då va de Nu 2 dagar kvar, känns lite konstigt att jobba måndag med, brukar inte ha 4 dagars helg.
Måste då säga att ja e så OTROLIGT glad att ja har min Veronica på jobbet, dagarna skulle bli lite tyngre å mycket tråkigare utan henne!!! Lånade ut Johan Falk film nr 10 (vet inte va den heter) till henne idag, får höra imorgon va hon tyckte, ja tyckte den va sjuk bra. Den bästa hittills!

Ikväll va vi på middag hos svärmor, sen hem så Thomas kunde ta Volvon, han skulle vara chaufför ikväll. Ja å L myste med lite godis, sen duscha vi, såg julkalendern, fikade varm choklad å digestivekex med smör å ost på mummsigt!!!
Sen blev de sängen för lilleman å ja fixade å dolade lite och har Nu också sökt mig till sängen. Har bara så himla svårt att somna utan min Thomas. Men men känner mig så himla trött idag så vi får väl se hur de går.

På måndag blir de jobb en kort tur till 12 å sen på dagis för att hämta L. Sen ska ja nog sätta in löshår igen, känner mig "naken" utan de. Ska ALDRIG mer i hela mitt liv klippa mig kort igen så man blir lite finare innan jul ;)

Näe för tusan de här går inte, har delad tur imorgon, kanske inte de roligaste men nån måste ju ha de med.

Funderar på att öppna min blogg igen, vill folk snoka å snacka en massa så Varsego, ja vet vilka mina RIKTIGA vänner är, å har min underbara familj. Finns alltid dom som snackar men de är bara för att ja har nått dom aldrig kommer att få!!!!

Puss min underbara vänner å MIN ÄLSKADE THOMAS, ARTHUR Å LINUS!!!!

Sov gott




Kommentarer