hare bra

Hej.

ledig dag idag med. Lite kallare ute idag än igår...

ja idag blir de mys med L å så håller ja på baka pizza som vi ska äta till middag.

har 3 projekt på gång just nu:
  • Spara ut håret, inte färga de utan spar ut min naturliga hårfärg, toppa bort de som är slitet så kommer ja tillslut att ha klippt bort allt de mörka!
  • spara ut naglarna, kommit en bra bit på väg, ska lägga upp ett kort sen så ni får se!
  • få bort några kilon. idag visar de - 2kg =*)... minska på godis å dricka och träna, dansa å röra mig lite mer, å äta frukt och grönsaker. Finns dom som tycker att de inte behövs men de spelar ingen roll.. är va ja tycker som räknas i slutändan. 
ja de är mina små projekt inför sommaren!

ska se hypnotisören medans L sover efter lunch... vi ska äta annelis supergoda lax i krämig sås till lunch å min hemmagjorda vitkålssallad mumms!!!!


näe nu ska ja gå å se hur de går för min pizzadeg å sen börja med lunchen.


ha en bra dag
Puss

några bilder när ja hade rött/svart hår!





Kommentarer