Äntligen måndag!

Hej.
Idag har det varit en jävla dag. Först sparkande jag i Arthur vatten skål (som jag gör typ 6 av 7 dagar.... typiskt att man alltid ska sparka i just den. ) sen har ja tappat typ allt jag har tagit i. De va en på jobbet som efter ett tag sa: hörredu tappar du allt idag eller?  Öööö JO!

En snabb träning på rasten ;*)

Ikväll har jag hjälpt hjärtat med en sak,  nattat mitt lilla hjärta och surrat med syster. Va inte lätt att vara tyst när man ska tappa allt!!!!

Sen va jag tvungen att flytta om i köket för att sotaren ska komma imorgon.

Har fått ett paketavi idag men idioten har skrivit den på en anna walthersson..... Ska bli intressant å se om jag får ut de. Tror det är min brudslöja ;*)....

Näe nu ska jag lägga mig å kolla på programmen som jag inte har haft tid att titta på ikväll. Men sparar ola-Conny och Morgan så jag kan se de med min älskade man.

Näe sov gott.
Puss.

Kommentarer