Ledig

Hej.

Igår fick ja äntligen jobba med bästaste Veronica så underbart!  Hon fick verkligen 10 poäng för sin kommentar igår.  Så va vi på stroke utbildning/föreläsning, riktigt intressant.

Sen körde jag linus till farmor han skulle sova där.  Ja å T hade en riktig mys kväll. Först såg vi ola-Conny och Morgan sen en dusch och sen blev det en film mörkt vatten den va lite halv seg, hände inte så mycket.  Så blev de lite fusk fika med varma mackor innan sängen. 

Nu har älskade lille man kommit hem å vi gjorde pannkakor till lunch. Nu ser vi på julkalendern å ska sova en stund.

Thomas I love you to the moon and back.

Näe nu ska jag också vila en stund. Blir lite träning sen.
Fick förresten ut paketet igår så nu har jag fått min underbara brudslöja,  provade även klänning igår å de är inte mycket kvar innan ja kan stänga den smalare dragkedjan ;*) happy girl ♡

Vet inte om jag ska ha svart eller blont hår till bröllopet.
Näe ha en bra dag.
Puss

Kommentarer