Lungt

Hej.

En väldigt lugn dag idag. Hjärtat har rökt, linus har varit med sin faster och kusin och jag har sett på rederiet å tvättat.

Imorgon blir det jobb igen.

Jobb hela helgen.
Nästa fredag ska jag å linus till stan efter jobbet och köpa en present till kusin Ronny som fyller 6 år på lördan sen ska vi träffa mamma och handla tråd.  På lördag blir de kalas för Ronny och sen ska vi följa mamma och pappa hem å sova över för på söndag ska mamma hjälpa mig sy upp brudklänningen så de är fixat blir så mycket här framöver med jobb, dop, 60års kalas, midsommar, skulle ha hälsat på Monica en sväng och hjärtat som fyller år, så det är bäst att passa på nu. Undrar just va vi skulle ha köpt till pappa/sambon i present.... hmmm får fundera på det. Snart behöver ja inte skriva sambo längre utan kan säga min MAN ♡ härligt.
Så nästa helg blir lovly.

Har legat å kollat på tom och Jerry med lilleman men nu har han somnat gott på min axel mammas lilla hjärta.

Ska också krypa ihop.
Ha en bra natt.
Puss

Kommentarer