Äntligen fredag!

Hej.
Då va veckan gjord. Jobbade kort dag idag sen hem och sov ;*), inte de bästa kanske men skönt!
Sen for vi till vännäs och åt middag på restaurang,  den som är där Marias va för länge sen,  maten va ingen höjdare och så tog de 40 min för linus att få en hamburgare..... dit åker vi inte igen!
Sen for vi ut å raggade,  skulle kolla om Erik och Carita va hemma men det var dom inte så vi åkte till en kille som Thomas har jobbat åt förut och Linus va i himmelen, han gick mellan kossorna och hästen och tittade och klappade dom och där i mellan klappade han katten och prov satt en traktor, sötisen. Han hade nog kunnat vara där hur länge som helst. Sen hem å äta kvällsfika innan sängen. Så nu ligger jag och kollar på rederiet och mina älskade pojkar sover.

Idag hade dom ändrat mitt namn på banken så nu är de helt klart! Bara att beställa hem en massa nya kort då och göra om körkortet. Fixade med signeringen på jobbet igår så idag fick jag verkligen tänka efter va ja skulle skriva för signatur.

Näe ska försöka sova nu, imorgon ska vi åka och handla kläder och fara på marknaden.

Sov gott
Puss

Kommentarer