Sova, sova, sova

Hej

Fredag kväll å ja ligger alldeles ensam på Thomas sida av sängen och försöker sova å titta på rederiet.
Saknar mina älskade pojkar så otroligt mycket!  Vill att den här helgen går snabbt,  både för att pojkarna ska komma hem och för att fara på lite mini semester med familjen Edlund / Nilsson.

Ja de har gått bra att jobba idag. Passade på att klippa gräset i morse innan de han bli as varmt ute sen tvätta så de han torka medans ja va på jobbet.
Imorgon väntar de jobb igen och sen ska jag ut å kolla om jag hittar lite mer blåbär,  så jag kan göra lite saft.
Sen jobbar jag på söndag sen kommer mina älsklingar hem å så blir det mys .

Näe nu ska jag fortsätta kolla på rederiet och försöka sova.
Puss.

Thomas å linus JAG ÄLSKAR ER!

                                                      Mina vänner ikväll
                                                                 ▼▼▼▼▼

Kommentarer