Bara tiden.......

Trodde de skulle kännas bättre idag. Men nej! Jag skulle äga miljoner om tårar va guld.
Tänker på dig hela tiden. När jag låg och såg tv igår väntade jag på ett hopp å sen ett tassande ljud som kommer in i sovrummet och hoppar upp i sängen å lägger sig precis där ja vill ligga. När ja va upp på toa inatt väntade jag på att få se ditt huvud sticka upp från soffan. Linus går och letar dig och ropar ditt namn,  försöker förklara att du finns i hund himmelen nu å inte ska bo hos oss nå mer. Tårarna rinner och Linus kommer fram och ger mig en stor puss.  Älskade unge!
Vi ska åka till stugan idag hur ska de gå utan dig?  Du ÄLSAKDE att va där.

Urch de här är bland det värsta jag gjort i mitt liv! Fy tusan.

Bara tiden kan få mig att glömma dig 

Men varje sekund som går

Känns de svårare,  mycket svårare än ja trott ♡

Kommentarer