Barnprogram

Hej.
Tidig morgon.  Jag å linus sitter och kollar på barn program och har ätit frukost.

I torsdags innan jag hämtade Linus på förskolan va jag och hälsade på på jobbet.  Va sig likt där. Pratade en stund med Carola innan ja for till förskolan och sen köpte vi pizza innan vi åkte hem.

Vet inte va som händer idag.  Thomas å linus ska fiska en stund iallafall.

På måndag är de sjukgymnasten igen,  känns som att det inte hänt så mycket sen förra veckan men vi får se.
Sen är det träning som gäller hela veckan så jag får till axeln så ja kan börja jobba igen.

Ringde å sa upp Arthurs försäkring i torsdags så nu är de bara medicinen som ska lämnas in på apoteket. Tomheten är fortfarande enormt stor :'(... min älskade vän ♡

NÅGON som har förslag på tårtfyllningar som är vita,  så tar jag hemskt gärna emot förslag behöver typ 7st men de gör inget om någon är samma. Så om du kommer på någon god som har vit färg när den är klar tar jag tacksamt emot det.  Ska vara till Linus födelsedags tårta.

Näe nu ska vi se barnprogrammet färdigt.
Ha en bra helg.
Puss

Kommentarer