Elois.......

Hej.
De känns lite bättre idag. Trots att saknaden och tomheten är enorm. Tårarna kommer när L gråter och säger att han saknar Arthur. 

I fredags åkte vi till stugan, va den absolut jobbigaste tiden i stugan i hela mitt liv, inte ens när man va 12/13/14 år å va tvungen att vara där va de så här jobbigt. Varje gång de prasslade till i skogen väntade jag bara att du skulle hoppa fram. 


I fredags var jag, mamma och annica och kollade på arvingarna i gräsmyr. Va 18år sedan vi såg dom sist. Har lyssnat på dom så länge jag kan minnas. Fick en singel och ett grattis för att vi gift oss och självklart fick dom signera singeln. Va bara lite besviken på att dom sjöng så mycket andra låtar än deras. Så va de kul att se dom som dansade haha en del såg helt sjukt ut,  såg ut som tagit direkt ur en porr film.
Sen under pausen fikade vi i mammas bil och har inte skrattat så mycket på flera dagar. Berätta om en tjej som ser ut som en gris och mamma skrattade så jag trodde hon skulle dö haha. 

 På lördag var pappa och Thomas till Skellefteå och kollade på någon messa. Själv va jag med Linus, mamma, annica och hennes barn + en kompis till Ronny.

Idag har jag varit till sjukgymnasten och är sjukskriven minst 1 vecka till.
Ligger och kollar på en film annica hade.
Men den hackar, ganska irriterande.

Näe ska se filmen klart nu.

Puss

Kommentarer