Hard work

Hello.

Då har veckan startat. Blev hel dag idag mes bästaste Christine, har varit en rolig dag ♡♡. Dag 1 av 6 den här veckan, sen jobbar jag 4 kvällar,  kan vara ganska skönt att få sova lite på morgonen men ja gör hellre bort jobbet och har kvällen fri.
Ikväll va vi till farmor och Thomas och rasmus kusin spelade badminton och jag å linus plockade jordgubbar. Sen for vi till älven och badade lite, va RÅ kalt men ändå skönt.
Sen va ja ut en snabbis och plockade lite hallon, ska plocka mer där men ska ta några andra skor än foppatofflorna nästa gång ;*P och undvika brännässlorna!!! Skulle också plockat lite mer blåbär när jag gjorde blåbärs dricka av allt ja plockat tidigare, får se om ja får med mig L ut imorgon kanske.

Han va då helt överlycklig över att komma på förskolan igen.  Han sprang hela vägen in å kastade sig runt benen på fröken å kramade henne, sötisen.

Näe funderar om jag skulle ha startat rederiet men det känns jobbigt ;*P, Thomas har sett allt klart så nu får jag se i min takt. Får kolla på den här skit bond-filmen som går på tv tills jag somnar.

Näe imorgon är de den 6 Thomas ♡♡♡ älskar dig så otroligt mycket min underbara MAN!!!!

Kommentarer